מוצרי היגיינה לשירותים ציבוריים

שירותים ציבוריים סובלים מתדמית לא ממש מחמיאה (וזהו עוד תיאור עדין): "שירותים ציבוריים תמיד מלוכלכים", "השירותים סובלים מהזנחה! הם מטונפים!", "השירותים לא מתוחזקים", "זו סכנה תברואתית להיכנס אליהם" ועוד. לשמחתכם, תדמית אפשר ובמקרה הזה אף רצוי לשנות! ואיך משנים אותה? באמצעות רכישת מוצרי היגיינה לשירותים ציבוריים.

במידה ובעסק שלכם ישנם שירותים ציבוריים המשרתים קהל של עובדים ולקוחות, אחריותכם להבטיח חדרי שירותים נקיים, מתוחזקים ונעימים. תחזוקתם נשענת בעיקר על רכישת מוצרים איכותיים, שתורמים לא רק להיגיינה אלא גם לחוויית השימוש (כן, ממש כך). לפניכם, כמה מוצרי היגיינה לשירותים ציבוריים שחובה לרכוש לבית העסק.

מוצרי היגיינה לשירותים ציבוריים

אילו מוצרי היגיינה לשירותים ציבוריים מומלץ לרכוש?

  • מתקן לנייר – בכל תא שירותים, יש להתקין תא המיועד לאחסנה ושימוש בנייר הטואלט. הנייר מאוחסן בתוך מתקן לנייר טואלט – סגור, כך שאין כל חשש שגלילים יפלו על הרצפה ותיאלצו לזרוק אותם (מונעים בזבוז, מבטיחים חיסכון). 
  • סבוני קצף – ההמלצה החד משמעית היא לרחוץ את הידיים לאחר השימוש בשירותים (באלו הפרטיים בבית וכמובן שבאלו הציבוריים). באפשרותכם לרכוש סבון קצף למתקן אוטומטי או ידני, בהתאם למתקן שברשותכם.
  • מתקן לנייר אוטומטי – לאחר שטיפת הידיים ישנו רצון לייבש אותם. המתקן האוטומטי מזהה את תנועת הידיים, וכך מוציא נייר לא ממגע ישיר. 
  • פח אשפה – סביר כי גם אתם מבקשים מהעובדים והלקוחות שלא לזרוק נייר אל תוך האסלה. המוטיבציה: למנוע כל סיכוי לסתימות. ולכן, חשוב שבכל תא שירותים יהיה פח אשפה לרשות המשתמשים. כמו כן, חובה לכלול פח גדול לשירותים במרכז רחבת השירותים. 
  • נוזל רצפות – את רצפת השירותים רצוי לשטוף כמה פעמים ביום, בהתאם לכמות המשתמשים היומית בעסק שלכם. רצוי להשתמש בנוזל המאופיין בניחוח נעים, שיפיץ בושם מלטף ויעצים את תחושת הניקיון וחווית השימוש.
  • דלי מטליות – תחזוקת השירותים הציבוריים מותנית בלוגיסטיקה סבוכה ובהשקעה אדירה בזמן? התשובה היא שלא. תוכלו לצייד את צוות המנקים שעובד אתכם בדלי מטליות לניקוי כללי. המטליות לחות וכך חוסכות את הצורך ברכישה וסחיבה של ניירות ניקוי וחומר ניקוי. פותחים את הדלי, שולפים מטלית ומנקים! 

איזה רושם אתם תרצו להשאיר על הלקוחות?

זהו אולי לא הדבר הראשון שאתם חושבים עליו, אך הרושם הטוב שחשוב לכם ליצור על לקוחות ואנשי עסקים המגיעים אליכם לפגישות, נוצר גם באמצעות מידת התחזוקה של השירותים. שימו עצמכם בנעליו של לקוח המגיע לעסק, שמבקש תחילה לשטוף את ידו בשירותים.

מובן כי חדר שירותים מתוחזק ונקי, המאובזר עם מוצרי היגיינה לשירותים ציבוריים, יעצים את הרושם החיובי על המקום. חדר שירותים מטונף? יעורר סלידה וייצור רושם שלילי.

לפרטים נוספים אודות מוצרי היגיינה לשירותים ציבוריים, אתם מוזמנים לפנות אלינו. נשמח להמליץ לכם על מוצרים איכותיים בהתאמה אישית למאפייני העסק והשירותים הציבוריים בו. התקשרו עכשיו – 08-6329000

תוכן עניינים

מאמרים