איך בוחרים את הריח הנכון לעסק?

אנחנו אמנם לא מכירים, אך מרשים לנו לנחש עליכם כמה דברים: אתם מכבסים את בגדיכם באבקת כביסה ומרכך כביסה, אתם משתמשים בדיאודורנט, מטפחים את עורכם באמצעות קרמים שונים ולפני כל יציאה מהבית מתיזים על עורכם בושם. אנחנו צודקים? 

כשם שלכם יש ריחות סופר-ספציפיים המזוהים אתכם, כך צריכים להיות גם לעסק! נסו להיזכר במספר הפעמים בהם קיבלתם מחמאות על הריחות שלכם ("וואו, במה את משתמשת?", "איזה ריח נפלא נידף ממך!"), וכמה היה נעים לכם לקבל את המחמאות. כעת, נסו לחשוב כמה יחמיא לכם שלקוחותיכם ואנשים המגיעים אליכם לעסק, יחמיאו על הריח בו. 

איך בוחרים את הריח הנכון לעסק?

ריחות טובים יוצרים חוויה, תורמים לתדמית חיובית ומשפיעים המוניטין. אז לשכנע אתכם כי ריח טוב הוא חובה בעסק אין באמת צורך, אך כן חשוב להתעכב על השאלה הבאה: איך בוחרים את הריח הנכון לעסק?

בחירת ריח לעסק – איך עושים את זה?

הדבר הראשון שהעובדים / לקוחות יעניקו לו תשומת לב עם כניסתם בדלת העסק? הריח. בעוד ריח טוב יוצר אווירה נעימה, נינוחה ומלטפת, ריחות רעים עושים את ההפך (מעוררים סלידה ולעתים אף מציפים תחושות של בחילה וגועל).

אנו שמחים לחלוק אתכם 3 טיפים לבחירת ריח לעסק שיהיה עוצמתי ונעים:

  • אופי העסק והשירותים המוצעים בו – לכל עסק, ללא יוצא מן הכלל, ישנו אופי סופר-ספציפי (ממש כשם שכל אדם שונה ומאופיין בתכונות אחרות). לפני שאתם בוחרים ריח לעסק, עליכם להבין מיהו העסק: מה אתם מציעים, למי אתם פונים, מהי האווירה שאתם רוצים ליצור באמצעות הריח וכיוצא בזה. לספא, משרד עורכי דין, חנות מותגי יוקרה ומסעדה, יתאים ככל הנראה ריח אחר לחלוטין.
  • תנאי הסף: ריח שאתם אוהבים – בריחות אין הנחות! לעתים, בעלי עסקים לא מתחשבים בהעדפתם האישית, אלא שמים עצמם בנעלי הלקוח ("איזה ריח הלקוחות עשויים לאהוב?"). המחשבה על הלקוחות חשובה, אך חשוב יותר לזכור: אתם, כבעלי העסק, תבלו בו על בסיס יומי, בעוד הלקוחות יגיעו לבקר לעתים רחוקות יותר. המשמעות ברורה: אתם חייבים לאהוב את הריח, שכן אתם צפויים להריחו על בסיס יומי. ההמלצה חד משמעית: בחרו בריח הטוב ביותר לטעמכם. 
  • טיפ הזהב: סביר כי תתקלו בתכשירים בריחות המוצעים לזמן מוגבל בלבד (limited edition). מובן כי תוכלו להתנסות בהם, אך שימו לב: במידה והתכשיר בריח שמוצע לזמן מוגבל ירד מהמלאי, יהיה עליכם לבחור ריח חדש המתאים למיתוג ולאופי של העסק. המטרה היא ליצור מצב בו העסק יזוהה עם ריח ספציפי האופייני לו. ולכן, השתדלו לבחור בריח קלאסי הנמצא באופן קבוע במלאי.  

עם פרומושן בחירת ריח לעסק היא עניין פשוט! אנו מזמינים אתכם להתרשם מקטלוג המוצרים שלנו הכולל מגוון מוצרי היגיינה לעסקים בין היתר: אקונומיקה ריחנית, נוזל רצפות ריחני, סבוני ידיים, שמפו לשיער ולגוף, מרככים ואבקות כביסה ועוד.

נשמח לייעץ ולהמליץ לכם על מוצרים איכותיים בריחות נפלאים. אז אם יש לכם שאלות או שאתם רוצים להתייעץ לגבי בחירת ריח לעסק התקשרו עכשיו – 08-632-9000

תוכן עניינים

מאמרים